Tehnologia 3DS modelează industria produselor de larg consum

La prima vedere, s-ar părea că nu există nici o legătură între vaccinul COVID-19 și un recipient de cremă, între un BOEING 777 și cea mai recentă aromă a unei mărci de sucuri, sau între sistemul feroviar din Italia și un cumpărător din Marea Britanie, care își comandă online prosoape de hârtie. Totuși, fiecare lucru menționat mai sus reprezintă un exemplu de adaptare a tehnologiei, care contribuie la transformarea industriei produselor de larg consum.

Valorificarea cunoștințelor din toate sectoarele industriale reprezintă, de mulți ani, punctul forte al Dassault Systèmes. Compania a fost înființată în 1981. Inițial a servit industria aerospațială. La scurt timp, însă, membrii instituției și-au dat seama că inclusiv industria transporturilor și mobilității ar putea profita de tehnologia sa de design 3D. Pe măsură ce portofoliul Dassault Systèmes a fost completat cu o gamă largă de soluții pentru diferite roluri de muncă, a devenit clar că experiența dintr-o industrie poate fi utilă și pentru alte sectoare. Un beneficiar major, în acest sens, s-a dovedit a fi industria produselor de larg consum.

Dassault Systèmes oferă, de exemplu, Perfect Package, o soluție puternică de proiectare și testare a ambalajelor, astfel încât clienții să poată accelera procesul de obținere a ambalajelor durabile. Soluția se bazează pe un software, folosit în mod tradițional pentru simularea testelor de performanță auto și aerospațială, care a fost reimaginat și reproiectat”, a declarat Philippe Loeb, vicepreședinte Consumer Industry Solutions DS. „Astăzi, Perfect Package a devenit o soluție de top pentru testarea ambalajelor produselor de consum. E un element critic în procesul de inovare pentru producătorii de mărci, fie că vorbim despre companiile globale de produse alimentare și băuturi, sau despre furnizorii de ambalaje care lucrează la inovații durabile”, a mai adăugat Philippe Loeb.

În mod similar, pe măsură ce tot mai mulți producători folosesc AI și Machine Learning pentru îmbunătățirea continuă, a devenit evident că procesele și funcțiile unităților de producție pot fi valorificate în toate industriile. Nu contează dacă fabricați mașini pe o linie de asamblare sau produse cosmetice în loturi. Experiența capacității concentrate pe producție, care face parte din soluția Perfect Production de la Dassault Systèmes, destinată companiilor de produse de larg consum, se poate dovedi utilă.

Pe măsură ce investesc în noi aspecte ale portofoliului de tehnologie, cei de la Dassault Systèmes descoperă multiple oportunități benefice pentru industria de consum. Un exemplu elocvent vine din achiziționarea MEDIDATA, în 2019. Software-ul de testare clinică MEDIDATA, pentru dispozitive medicale și companii farmaceutice, a contribuit la dezvoltarea și furnizarea de vaccinuri sigure și eficiente împotriva COVID-19 într-un an. Actualmente, acest software puternic ajută clienții Dassault Systèmes, cum ar fi companiile globale de frumusețe și unele dintre cele mai mari companii alimentare din lume, să efectueze studii clinice și nutriționale.

Un alt exemplu este achiziționarea, în 2014, a soluțiilor de optimizare a planificării – Perfect Logistics – prin care Dassault Systèmes le oferă clienților săi CPG mijloacele de a concepe cel mai eficient plan pentru mărfurile care circulă între depozite și magazinele cu amănuntul. Într-o eră în care livrarea la domiciliu a crescut vertiginos, soluția – acum integrată în marca DELMIA – a fost reproiectată cu gândul la optimizarea livrării la domiciliu. Pentru marii retaileri globali, implicați într-o industrie presată constant să-și reducă amprenta de carbon și să facă economii la combustibil, soluția Perfect Logistics s-a dovedit salvatoare.

Oportunitățile economice actuale duc la fuziuni între companii din diverse industrii. Deloc întâmplător, cei de la Dassault Systèmes au intuit nevoia de soluții generale, adaptabile rapid la diverse planuri de afaceri, de la proiectarea unui nou amestec de ulei de motor, până la proiectarea unui suc nou sau a unui medicament de combatere a colesterolului.

Unele dintre cele mai recente achiziții Dassault SystèmesCentricPLM și Proxem – oferă o putere și mai mare clienților companiei. Soluțiile CentricPLM ajută comercianții cu amănuntul, producătorii de alimente și companiile de modă să gestioneze mai eficient liniile de produse. În paralel, Proxem aduce, în industria produselor de larg consum, un software de analiză de text, bazat pe inteligență artificială. Imaginați-vă că puteți extrage un text în 25 de limbi diferite, contribuind la executarea categorizării inteligente a datelor, la efectuarea analizei sentimentelor cumpărătorilor și la îmbunătățirea chatbot-ului, generând simultan modele și rapoarte vizuale de date, pentru a ajuta liderii de marcă să ia decizii corecte.

Secolul XXI este o perioadă interesantă pentru industriile produselor de larg consum. Tehnologia este mai vitală ca oricând, pe măsură ce industria își reinventează portofoliile și modelele de afaceri, adaptându-se cerințelor consumatorilor care-și doresc, din ce în ce mai des, produse „bune pentru ei”, dar și „pentru mediul înconjurător”. Cu progrese și achiziții tehnologice continue, cei de la Dassault Systemes sunt bine poziționați pentru a ajuta liderii din domeniul bunurilor de larg consum să-și inoveze domeniul, lansând pe piață produse eficiente și durabile.

Descoperiți modul în care industriile și tehnologiile 3D pot schimba lumea din jur, dar și afacerea dvs, abonându-vă la newsletter.

    Sunt de acord să primesc ultimele noutăți în domeniul

    3D CAD/CAM3D Print3D ScanHardwarePromoții, Webinarii ,Evenimente, Cursuri


    Politica de prelucrare a datelor caracter personal
    Am citit Politica prelucrare date cu caracter personal CADWORKS și sunt de acord cu prelucrarea acestora.