
Valorificarea cunoștințelor din toate sectoarele industriale reprezintă, de mulți ani, punctul forte al Dassault Systèmes. Compania a fost înființată în 1981. Inițial a servit industria aerospațială. La scurt timp, însă, membrii instituției și-au dat seama că inclusiv industria transporturilor și mobilității ar putea profita de tehnologia sa de design 3D. Pe măsură ce portofoliul Dassault Systèmes a fost completat cu o gamă largă de soluții pentru diferite roluri de muncă, a devenit clar că experiența dintr-o industrie poate fi utilă și pentru alte sectoare. Un beneficiar major, în acest sens, s-a dovedit a fi industria produselor de larg consum.
În mod similar, pe măsură ce tot mai mulți producători folosesc AI și Machine Learning pentru îmbunătățirea continuă, a devenit evident că procesele și funcțiile unităților de producție pot fi valorificate în toate industriile. Nu contează dacă fabricați mașini pe o linie de asamblare sau produse cosmetice în loturi. Experiența capacității concentrate pe producție, care face parte din soluția Perfect Production de la Dassault Systèmes, destinată companiilor de produse de larg consum, se poate dovedi utilă.
Pe măsură ce investesc în noi aspecte ale portofoliului de tehnologie, cei de la Dassault Systèmes descoperă multiple oportunități benefice pentru industria de consum. Un exemplu elocvent vine din achiziționarea MEDIDATA, în 2019. Software-ul de testare clinică MEDIDATA, pentru dispozitive medicale și companii farmaceutice, a contribuit la dezvoltarea și furnizarea de vaccinuri sigure și eficiente împotriva COVID-19 într-un an. Actualmente, acest software puternic ajută clienții Dassault Systèmes, cum ar fi companiile globale de frumusețe și unele dintre cele mai mari companii alimentare din lume, să efectueze studii clinice și nutriționale.
Oportunitățile economice actuale duc la fuziuni între companii din diverse industrii. Deloc întâmplător, cei de la Dassault Systèmes au intuit nevoia de soluții generale, adaptabile rapid la diverse planuri de afaceri, de la proiectarea unui nou amestec de ulei de motor, până la proiectarea unui suc nou sau a unui medicament de combatere a colesterolului.

Unele dintre cele mai recente achiziții Dassault Systèmes – CentricPLM și Proxem – oferă o putere și mai mare clienților companiei. Soluțiile CentricPLM ajută comercianții cu amănuntul, producătorii de alimente și companiile de modă să gestioneze mai eficient liniile de produse. În paralel, Proxem aduce, în industria produselor de larg consum, un software de analiză de text, bazat pe inteligență artificială. Imaginați-vă că puteți extrage un text în 25 de limbi diferite, contribuind la executarea categorizării inteligente a datelor, la efectuarea analizei sentimentelor cumpărătorilor și la îmbunătățirea chatbot-ului, generând simultan modele și rapoarte vizuale de date, pentru a ajuta liderii de marcă să ia decizii corecte.
Secolul XXI este o perioadă interesantă pentru industriile produselor de larg consum. Tehnologia este mai vitală ca oricând, pe măsură ce industria își reinventează portofoliile și modelele de afaceri, adaptându-se cerințelor consumatorilor care-și doresc, din ce în ce mai des, produse „bune pentru ei”, dar și „pentru mediul înconjurător”. Cu progrese și achiziții tehnologice continue, cei de la Dassault Systemes sunt bine poziționați pentru a ajuta liderii din domeniul bunurilor de larg consum să-și inoveze domeniul, lansând pe piață produse eficiente și durabile.
Descoperiți modul în care industriile și tehnologiile 3D pot schimba lumea din jur, dar și afacerea dvs, abonându-vă la newsletter.