Metode rapide de dezvoltare a produsului

Deși poate părea evazivă, ideea de modernizare a operațiunilor de afaceri implică, de fapt, utilizarea tehnologiilor potrivite, prevăzute pentru a spori productivitatea.

În ciuda faptului că de ele depinde eficiența proiectelor, multe organizații analizează rar procesele lor de dezvoltare a produselor, găsind dificilă depistarea eventualelor erori. Perioadele de răspuns scurte, comunicarea slabă, instrumentele incompatibile, reluarea, întârzierile și pașii ratați se transformă rapid într-o serie serioasă de probleme.

Nu așteptați ca frustrarea să domnească în echipa dvs. de ingineri. Portofoliul de instrumente 3DEXPERIENCE Works  este alegerea potrivită pentru îmbunătățirea proceselor de afaceri și dezvoltarea produselor, toate într-un mediu unic de colaborare – pe cloud.

Raționalizați-vă procesul

Aplicațiile 3DEXPERIENCE Works permit ca datele și activitățile dvs. de design să fie organizate în tablouri de bord partajabile, care facilitează organizarea întregii echipe de proiect. Instrumentele de colaborare garantează comunicarea eficientă a designului. Ciclurile de viață standard fac posibil ca, la momentul oportun, persoanele potrivite să aibă acces la date. Simultan, gestionarea imediată a modificărilor asigură organizarea și supravegherea afacerii dumneavoastră – totul într-un mediu securizat.

Iată 10 metode rapide de dezvoltare a produsului sau, altfel spus, zece modalități prin care vă puteți moderniza fluxul de lucru pentru dezvoltarea produselor.

  1. Un singur loc pentru toate instrumentele și fișierele dvs. Atunci când sunteți conectat la platforma 3D EXPERIENCE, bazată pe cloud, sunteți literalmente la un click distanță de a gestiona datele de proiectare, sarcinile, comunicarea și modificările, într-un singur mediu, optimizat pentru dezvoltarea produsului.
  2. Gestionarea documentelor concepute pentru ingineri. Instrumentele de gestionare a documentelor de pe platformă sunt create pentru a facilita relațiile dintre desene, piese și ansambluri. Numerele piesei, descrierile și previzualizările sunt disponibile pentru toți membrii echipei dvs., în timp real.
  3. Luarea deciziilor în cunoștință de cauză. Înțelegerea impactului unei schimbări, sau a unei revizuiri, poate fi o provocare. Accesul la capacități puternice se dovedește util în timpul procesului decizional. În plus, dacă este necesară o modificare, puteți fi siguri că versiunea mai veche poate fi recuperată cu ușurință, în orice moment.
  4. Automatizarea sarcinilor consumatoare de timp. Operațiuni precum numerotarea pieselor, introducerea denumirilor, crearea PDF-urilor, necesită mult timp. Instrumentele care automatizează activitățile cotidiene, precum crearea numerelor de piesă, adăugate automat la lista de materiale, contribuie la creșterea productivității.
  5. Acces securizat la datele despre produse. Orice membru al companiei, cu permisiunile de rigoare, poate căuta și găsi cu ușurință, pe platforma 3DEXPERIENCE, datele necesare despre produse, cum ar fi starea componentelor de design, cine le deține ș.a. Totodată, utilizatorii pot contribui direct la definirea produsului, prin actualizarea proprietăților de proiectare, chiar dacă nu au SOLIDWORKS.

 6. Colaborare conectată. Uitați de apelurile telefonice, munții de e-mailuri, atașamente sau istoric pierdut. Toate comunicațiile sunt captate automat, atunci când sunt conectate la platforma 3DEXPERIENCE.

 7. Marcare digitală. Marcarea digitală într-un browser permite schițarea ideilor noi direct pe model, iar adnotările pot fi adăugate pentru a transmite în continuare intenția. Partea și mai bună? Marcajul final este accesibil în SOLIDWORKS. Chiar și managerii fără software CAD sau abilități CAD pot participa la întâlnirile de revizuire a designului pe platformă.

 8. Managementul sarcinilor. Acțiunea și responsabilitatea sunt elemente esențiale ale oricărui proces de proiectare a produsului. Fie pe web, fie în interiorul SOLIDWORKS, este ușor să atribuiți sau să accesați o sarcină și să executați o activitate. Descrierile sarcinilor și datele limită pot fi incluse într-o interfață intuitivă, putând fi urmărite printr-un tablou de bord partajat.

9. Gestionarea feedback-ului.  O modalitate formală de colectare a feedback-ului este crucială pentru capturarea, prioritizarea și procesarea cererilor primite. Problemele pot fi asociate direct cu datele modelului și vizualizate pentru claritate, printr-o simplă glisare și plasare pe platforma 3DEXPERIENCE. Managerii pot vedea actualizările și comunicările în timp real, pe tablouri de bord convenabile.

10. Managementul integrat al schimbărilor. Un singur click e suficient pentru a trece de la o problemă la o soluție de modificare. Puteți să adăugați cesionari/assignees, atașa modele modificate, sau începe automat revizuirile cu trasabilitate completă.

Creșteți eficiența

Astăzi, tot mai mulți oameni lucrează de la distanță, ceea ce necesită un mediu de lucru din ce în ce mai flexibil. Portofoliul 3DEXPERIENCE Works este o suită de instrumente de la SOLIDWORKS și Dassault Systèmes, care reunește întreaga organizație, într-un mediu unic, securizat în cloud.

Portofoliul de produse 3D EXPERIENCE Works, care include SOLIDWORKS Connected, a fost dezvoltat pentru a vă permite să lucrați inteligent, concentrându-vă pe activități valoroase, lăsând sistemul să gestioneze sarcinile repetitive, consumatoare de timp.

3D EXPERIENCE Works permite eficiență în toate etapele de dezvoltare a produsului, de la concept, proiectare și simulare, până la producție. Toți lucrează împreună, inclusiv managementul, utilizând aceleași date, în timp real.

Pentru mai multe informații legate de tehnologiile 3D, nu ezitați să vă abonați la newsletter.

    Sunt de acord să primesc ultimele noutăți în domeniul

    3D CAD/CAM3D Print3D ScanHardwarePromoții, Webinarii ,Evenimente, Cursuri


    Politica de prelucrare a datelor caracter personal
    Am citit Politica prelucrare date cu caracter personal CADWORKS și sunt de acord cu prelucrarea acestora.